Διαβάστε εδώ...

Άρθρα μου από εκπαιδεύσεις αθλητών και άλλα χρήσιμα!



λέξεις κλειδιά



πρόσφατα  


ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ

-Νοέμβριος 24, 2015

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

-Δεκέμβριος 06, 2018

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΒΙΑΣ

-Νοέμβριος 24, 2015

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ

-Μάρτιος 21, 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ CAMP 2012

-Μάρτιος 21, 2013



αρχείο

δεκέμβριος 2018

νοέμβριος 2015

μάρτιος 2013

φεβρουάριος 2012

νοέμβριος 2011

ιούλιος 2011

ιούνιος 2011




θέματα

General (2)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ (3)

Μπάσκετ (3)

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ (3)

μαζικός αθλητισμός (1)




διαχείριση*

Τρίτη, Νοέμβριος 24, 2015



php/_1448358363.jpg

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ
Μπορούμε να βελτιώσουμε τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης του αθλητή, χωρίς να ξεχνάμε ότι η ιδανική αυτοπεποίθηση είναι μία μέση αυτοπεποίθηση ούτε πολύ χαμηλή ούτε πολύ υψηλή. Η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης μπορεί να γίνει με βασικές ασκήσεις που θα δοθούν από τον προπονητή και θα δουλευτούν σε συνεργασία με τον αθλητή.
1.    Κάντε μία λίστα με τις επιτυχίες του κάθε αθλητή. Ο κάθε ένας έχει επιτυχίες όσο μικρές και αν είναι αυτές.
2.    Κάνε μια λίστα με τα θετικά χαρακτηριστικά του κάθε αθλητή. Οι συναθλητές μπορούν να βοηθήσουν αν ο αθλητής παρουσιάζει δυσκολίες στην ανεύρεση θετικών χαρακτηριστικών.
3.    Προσπάθησε να ξεπεράσετε τους δισταγμούς. Για παράδειγμα αν ο αθλητής φοβάται να σουτάρει μπορεί να δοκιμάσει περισσότερες φορές στην προπόνηση ή και σε φιλικά παιχνίδια μετά από την καθοδήγηση, γνωρίζοντας ότι το μέγεθος του αισθήματος αποτυχίας θα μειωθεί με την εξάσκηση.
4.    Αν δεν ρισκάρεις μπορεί να νιώθεις ασφαλής αλλά δεν βελτιώνεσαι. Ο προπονητής πρέπει να δώσει ιδιαίτερη σημασία και στο τρόπο που θα επιβραβεύει ή θα κάνει παρατηρήσεις στους αθλητές. Μπορεί εύκολα να τους τονώσει ή να τους μειώσει την αυτοπεποίθηση.
5.    Ανακαλύψτε τι είναι αυτό που ενοχλεί τον αθλητή, στην προπόνηση, στον αγώνα, στη σχέση του με τον προπονητή και τους συμπαίκτες και κάντε ένα σχέδιο με τα βήματα για να το ξεπεράσετε. Αν ο αθλητής πιστεύει ότι τον μειώνουν ή τον απορρίπτουν ζητήστε να το επιβεβαιωθεί και από τους συμπαίκτες. Οι ξεκάθαρες σχέσεις ωφελούν πάντα την ομάδα.
6.    Η αντιμετώπιση της αποτυχίας είναι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να μάθουν οι αθλητές από τον προπονητή. Μεγαλύτερη βαρύτητα πρέπει να δοθεί στο πως μαθαίνουμε από τα λάθη μας και ότι μόνο έτσι βελτιωνόμαστε.
7.    Ορίστε στόχους οι οποίοι θα ικανοποιούν αποκλειστικά τον κάθε αθλητή ξεχωριστά, δε χρειάζεται να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των άλλων. Αντιμετωπίστε αυτούς τους στόχους θετικά και ενισχύστε τον αθλητή σου όταν τους πετυχαίνει.
8.    Στην διάρκεια της νοερής εξάσκησης, αφιερώστε ένα μέρος για να φανταστείτε πως θα είναι ο αθλητής όταν θα έχει πετύχει τους στόχους του. Νιώστε τα συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης.
9.    Η εκμάθηση τεχνικών χαλάρωσης και διαχείρισης του άγχους ωφελεί στην τόνωση της αυτοπεποίθησης καθώς οι αθλητές ξεπερνούν πιο εύκολα τις δυσκολίες και αποδίδουν καλύτερα.

Πηγή: Διακεκριμένη επιστημονική ομάδα


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ




1 - 1 από 1